.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیسی با استعفای محسن رضایی موافقت کرد/ انتصاب رضایی به دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با ماموریت های جدید
بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند.
رئیسی با استعفای محسن رضایی موافقت کرد/ انتصاب رضایی به دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با ماموریت های جدید

به گزارش شمال نیوز، رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.

 

متن حکم رئیس جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به شرح ذیل است:

 

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.


فعال نمودن دبیرخانه شورا با بهره گیری از کارشناسان دستگاه‌های ذیربط، بررسی دقیق و کارشناسانه موضوعات ارجاعی و دستور جلسات، انطباق آن با ماموریت محول و لحاظ ضرورت تصمیم گیری در هر مورد، پیگیری اجرای مصوبات و ارائه گزارش نوبه‌ای مبتنی بر نظام نامه داخلی از اهم مسئولیت‌های جنابعالی می‌باشد.

به جهت اهمیت موضوع و لزوم اهتمام جدی و ممحض شدن در ماموریت محوله، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی با استعفای شما از سمت معاونت اقتصادی رییس جمهور موافقت می‌شود.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس‌جمهور 3 شهریور 1400 در حکمی محسن رضایی را به سمت «معاون اقتصادی» خود، «دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.